"Автомотив", мережа СТО у м. Дніпро.
Задачі, які були реалізовані в рамках проекту:
1. Інтеграція "Альфа-Авто" з віртуальною АТС "Бінотел". Крім стандартного функціоналу (вихідні дзвінки, завантаження історії дзвінків, синхронізація контрагентів, пропущені дзвінки), також були реалізовані:
- Автоматичне відкриття карточки клієнта при вхідному дзвінку.
- Автоматизоване завантаження даних "Call Tracking" з Binotel в "Альфа-Авто". Це дозволило отримати звіт про конверсію ключових слів, куплених у Google Ads, з даними щодо кількості дзвінків, кількості заявок на ремонт і сум оплати. Наприклад:
- Організували зручний облік дзвінків, лідів і пропущених дзвінків окремо для кожного СТО (підрозділу) та у формі загальних даних для всього підприємства.
2. Налаштували автоматичну розсилку SMS-повідомлень, це дозволило організувати автоматичну розсилку SMS повідомлень, як приклад:
- За день, за дві години до запланованої дати запису на ремонт автомобіля, ми надсилаємо нагадування клієнту;
-
Після завершення робіт ми інформуємо власника автомобіля про завершення ремонту;
-
Через два дні після ремонту ми надсилаємо запит клієнту про залишення відгуку про виконану роботу, з посиланням на Google Docs. Після цього результати відгуку прив'язуються до наряд-заказу в системі "Альфа-Авто".
Надсилання SMS-повідомлень в Viber.
3. Організовано завантаження даних заявок, введених на сайті, до «Альфа-Авто» у вигляді заявки на ремонт. Клієнти на сайті у швидких діалогових формах роблять заявки на «Заміну масла», на «Проходження ТО» тощо, після введення заявка потрапляє до «Альфа-Авто» у вигляді заявки на ремонт.
4. Реалізовано статуси у заявках на ремонт та у наряд-заказах. Статуси, які можуть змінюватися автоматично, змінюються автоматично. Наприклад, якщо в наряд-заказі встановлюється статус "Виконаний", то автоматично в заявці на ремонт встановлюється статус "Виконаний НЗ", або, якщо проводиться касовий ордер за наряд-заказом, то автоматично в НЗ встановлюється статус "Оплачено". Приклад статусів у заявках на ремонт:
Проект тривав 5 місяців і в ньому брали участь 4 спеціалісти з вашого боку.
Вид обліку:
Управлінський облік
Напрямок автоматизації: Транспортна логістика
Галузь: СТО, продаж запчастин і автомобілів
Типові продукти: Альфа-Авто, редакція 4 та 5
Напрямок автоматизації: Транспортна логістика
Галузь: СТО, продаж запчастин і автомобілів
Типові продукти: Альфа-Авто, редакція 4 та 5