Як додати швидкий відбір контрагентів по "Номеру телефону"
Пошук виконується з реквізиту "CRM_НомерТелефона" в регістрі відомостей "Контактна інформація". В даному реквізиті зберігається номер телефону без роздільників, приклад: 0442289404.
Реквізит присутній в контактній інформації, якщо встановлена облікова система (приклад: "УТП", "УВП", "УТ 2.3.", "СРМ від Рарус 1.4" та ін.) або використовується наш модуль інтеграції з "Віртуальною АТС".
Детальніше
1. У журналі довідника "Контрагенти" в списку пошуку об'єктів вибираємо "Налаштувати новий відбір".
Мал.1. Налаштування нового відбору в списку пошуку об'єктів журналу довідника "Контрагенти".
2. У формі обробки "Пошук об'єктів" вказуємо область пошуку:
1) контактна інформація (пошук по контрагенту);
2) контактна інформація контактних осіб контрагентів (пошук по заповнивши контактну форму контрагента) .
Необхідно позначити поля пошуку, наприклад "Номер телефону". Додаємо додаткове обмеження по полю "CRM_НомерТелефона "по типу порівняння" Містить".
Мал.2. Форма обробки "Пошук об'єктів". Заповнення поля і області пошуку. Вказівка додаткових обмежень.
3. Форма обробки "Пошук об'єктів". Збереження налаштувань пошуку.
Мал. 3. Збереження налаштувань пошуку в формі обробки "Пошук об'єктів".
Мал. 4. Збереження налаштувань пошуку "Номер телефону" по користувачу.
4. Після збереження налаштувань в журналі довідника "Контрагенти" доданий новий спосіб відбору "Номер телефону".
Мал. 5. Додано новий спосіб відбору "Номер телефону".
5.У довіднику "Контрагенти", в полі містить вказуємо номер телефону, здійснюється пошук картки контрагента або контактної особи по заданому номеру телефону.
Мал. 6. Пошук картки контрагента або контактної особи по заданому номеру телефону.