Супровід облікових систем на СК "Провідна"
Сопровождение учетных систем на СК "Провидна"

Супровід облікових систем на СК "Провідна"

Підтримка надавалася цілодобово. У системі обліку ДМС було більше 200 користувачів. З нашого боку працювала команда з 4 програмістів і 2 консультантів.

Супровід облікової системи ДМС, кілька цікавих задач:

  1. Ми реалізували API для інтеграції з мобільним додатком. Мобільний додаток, використовуючи це API, взаємодіє з системою обліку ДМС, отримуючи та передаваючи необхідну інформацію;
  2. Інтеграція облікової системи ДМС з мережами аптек:
    • "Бажаємо здоров'я",
    • "911",
    • "Подорожник",
    • "Фармастор",
    • "ТАС".
  3. Організували внутрішній чат за допомогою компоненти "Система взаємодії";
  4. Автоматизували розсилку SMS та Email при зміні документів або відправці індивідуальних повідомлень за шаблонами. Наприклад, при зміні страхового випадку відправлялися повідомлення на основі заданих шаблонів;
  5. Налагодили автоматичне створення завдань від застрахованих осіб, що надходять через наступні канали:
    • корпоративний портал/веб-сайт;
    • електронна пошта;
    • мобільний додаток.
  6. Налаштували систему автоматичного розподілу завдань серед активних користувачів облікової системи;
  7. Автоматизували облік заявок на компенсацію для застрахованих осіб: заявки автоматично додаються, контролюється строк виконання, і в процесі виконання автоматично відправляються сповіщення застрахованим особам;
  8. Повністю локалізували облікову систему на українську мову, включаючи всі діалогові вікна, звіти, повідомлення та довідники.
Окрім цих завдань, ми надавали стандартну підтримку облікової системи, включаючи створення звітів, обмін даними з іншими обліковими системами, управління правами доступу та інше.

Супровід облікової бази "Фінансова база" виконували задачі:

  1. Підтримка автоматичного обміну даними з іншими обліковими системами - це основна задача. Фінансова база - це головна база, яка отримує дані практично з усіх інших облікових систем і також надає дані про проведені фінансові операції. У межах цієї задачі налаштовано багато сервісів для перевірки правильності передачі та отримання даних з інших облікових систем.
  2. Інші завдання супроводу - обмін інформацією з клієнтами-банками, формування звітів та інше.

Проект в страховій компанії "Провідна" став важливим досягненням у роботі нашої компанії.
Ми вдячні керівництву СК "Провідна" за довіру!




Вид облікуБухгалтерський облік Управлінський облік
Напрямок автоматизаціїАсистанським компаніям
ГалузьСтрахування, Асистанс

Повернення до списку

Рекомендовані товари: