Впровадження і супровід "BAS"
Внедрение и сопровождение "BAS"
26.01.2017

Впровадження і супровід "BAS"


Впровадження "BAS" – це важливий і відповідальний крок для кожного підприємства. На сьогоднішній день без автоматизації діяльності підприємства, всіх його бізнес-процесів, неможлива його діяльність. Це процес від установки програмного забезпечення до моменту, коли воно стане частиною щоденної діяльності компанії.

 

Етапи робіт із впровадження "BAS"

Крок 1. На початковому етапі впровадження "BAS" дуже важливо якісно провести попереднє обстеження, від чого буде залежати хід робіт з впровадження "BAS".

Основні цілі попереднього обстеження , яких ми ретельно дотримуємося:

  • Проаналізувати поточну ситуацію в Вашій компанії;
  • Чітко виділити вимоги і побажання замовника, яких слід дотримуватися в подальшій роботі;
  • Оцінити майбутній обсяг робіт.

В результаті проведених нами досліджень будуть намічені шляхи автоматизації, ефективно розподілені ресурси, оптимізована система обліку. В результаті цього ви уникнете додаткових тимчасових і фінансових витрат.

Крок 2. Етапи установки програмного продукту . 
  • Впровадження "BAS";
  • Тестування користувачами можливостей програмного забезпечення;
  • Створення персональних налаштувань;
  • Перенесення створених вами раніше записів;
  • Доопрацювання програмного продукту по додатково виникли побажанням замовника;
  • Поступове початок роботи ваших співробітників в новій системі;
  • Використання всіх функцій і можливостей автоматизованої системи.
Крок 3. Тестування, адаптація та введення в експлуатацію програмного продукту. 
Крок 4. Супровід "BAS"

Для постпроектного супровід і підтримка "BAS" здійснюється кваліфікованими фахівцями нашої компанії на підставі договору щомісячного обслуговування. 

Наша ціль – допомогти користувачам в адаптації до нової системи, дати їм можливість працювати з нею ефективно.

Підтримка "BAS" включає:

  • Консультації фахівця по телефону або при необхідності виїзд в офіс замовника;
  • Своєчасне оновлення платформи і релізів;
  • Регулярне оновлення форм звітності;
  • Консультація для ваших співробітників.

Результат роботи: 

  • Система знаходиться в актуальному стані;
  • Програмне забезпечення задовольняє потреби вашого бізнесу.

Тарифний план на обслуговування вибирає сам замовник серед запропонованих варіантів.

Підтримка і супровід "BAS" включає:
Адаптація до специфіки обліку конкретної організації 

У вашій організації облік ведеться способом, відмінним від реалізованого у типовій конфігурації "BAS" або є непрості ділянки обліку? Несете значні збитки через неефективне обліку? Фахівці нашої компанії мають великий практичний досвід з автоматизації обліку. Вони адаптують програмний продукт "BAS"під вимоги і завдання вашої організації.

Наші консультанти виконають наступні роботи:
  • вивчення обліку на підприємстві з метою виявлення характерних особливостей обліку від типової конфігурації "BAS";
  • складуть рекомендації по оптимальному зміни типової конфігурації або бізнес-процесів у вашій організації;
  • попередня оцінка вартості робіт по адаптації "BAS";
  • узгодження робіт по оптимізації обліку;
  • доопрацювання програми "BAS" під конкретні завдання;
  • підготовка інструкцій для роботи зі зміненою конфігурацією "BAS";
  • навчання користувачів роботі в зміненій програмі.

 

Перехід на нові версії, перенесення даних

Ви є користувачем програм "1С:Підприємство" версії 7.7, 8.0, 8.1, 8.2 адже в момент вибору програми вони були кращими рішеннями на ринку. Ми впевнені, що довгий час програми були вашими вірними помічниками. Але сучасні реалії такі: кількість завдань, необхідна швидкість прийняття рішень, технічні характеристики комп'ютерів збільшується. І впровадження "BAS" просто необхідна умова для успішної роботи на високо конкурентом ринку.

З програмами  "BAS" Ви можете: 
  • організувати безпечну роботу користувачів системи через Інтернет;
  • перемикати інтерфейси, в залежності від виконуваних функцій;
  • працювати оперативніше - звіти стали набагато функціональніша і працюють швидше, так як вдосконалений мову запитів;
  • здавати звітність не виходячи з кабінету прямо з програми "BAS";
  • використовувати механізм аналізу даних і прогнозування, що дозволить виявляти закономірності розвитку справ на підприємстві і своєчасно приймати вірні управлінські рішення.
Як відбувається перехід на нову версію? 

Типова конфігурація (без змін) 
Ви можете зробити перехід самостійно або скористатися послугами компанії «ЕНСІТІ». Фахівці компанії налаштують нову версію програми, підготують її для прийому даних, впораються з можливими труднощами при переході, перевірять правильність перенесення даних.

Конфігурація з невеликими змінами 

Якщо у вашій робочій конфігурації є незначні зміни, то краще від них відмовитися і зробити типовий перенесення даних. Це заощадить час і гроші. Швидше за все, зміни вже увійшли в нову версію програми, якщо немає - ми доопрацюємо нову версію програми.

Конфігурація нетипова (написана «з нуля») 
Конфігурації з великою кількістю змін необхідно писати заново. Цю роботу може виконувати тільки висококваліфікований фахівець. Адаптація до специфіки обліку конкретної організації за нами.

Створення нової структури підприємства, оптимізація бізнес-процесів, збільшення штату співробітників, необхідність розмежування прав - це лише частина причин переходу на нову версію "BAS". При переході на "BAS" з попередніх версій програми (апгрейд) надаються знижки до 50%Детальнішу інформацію можна отримати за нашими контактними телефонами.

 

Компанія "ЕНСІТІ"

www.nct.ua

info@nct.ua


Повернення до списку