Як додати швидкий відбір контрагентів по "Номеру телефону"
13.08.2018

Як додати швидкий відбір контрагентів по "Номеру телефону"

Пошук виконується з реквізиту "CRM_НомерТелефона" в регістрі відомостей "Контактна інформація". В даному реквізиті зберігається номер телефону без роздільників, приклад: 0442289404.
Реквізит присутній в контактній інформації, якщо встановлена облікова система (приклад: "УТП", "УВП", "УТ 2.3.", "СРМ від Рарус 1.4" та ін.) або використовується наш модуль інтеграції з "Віртуальною АТС".

Детальніше

1. У журналі довідника "Контрагенти" в списку пошуку об'єктів вибираємо "Налаштувати новий відбір".


Мал.1. Налаштування нового відбору в списку пошуку об'єктів журналу довідника "Контрагенти".

2. У формі обробки "Пошук об'єктів" вказуємо область пошуку:
1) контактна інформація (пошук по контрагенту);
2) контактна інформація контактних осіб контрагентів (пошук по заповнивши контактну форму контрагента) .
Необхідно позначити поля пошуку, наприклад "Номер телефону". Додаємо додаткове обмеження по полю "CRM_НомерТелефона "по типу порівняння" Містить".

Мал.2. Форма обробки "Пошук об'єктів". Заповнення поля і області пошуку. Вказівка додаткових обмежень.

3. Форма обробки "Пошук об'єктів". Збереження налаштувань пошуку.

Мал. 3.
Збереження налаштувань пошуку в формі обробки "Пошук об'єктів".



Мал. 4. Збереження налаштувань пошуку "Номер телефону" по користувачу.

4. Після збереження налаштувань в журналі довідника "Контрагенти" доданий новий спосіб відбору "Номер телефону".

 
Мал. 5. Додано новий спосіб відбору "Номер телефону".

5.У довіднику "Контрагенти", в полі містить вказуємо номер телефону, здійснюється пошук картки контрагента або контактної особи по заданому номеру телефону.

Мал. 6. Пошук картки контрагента або контактної особи по заданому номеру телефону.



Компанія «ЕНСІТІ»
www.nct.ua
info@nct.ua


Повернення до списку