Рішення «Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6» допоможе автоматизувати всі робочі процеси автопідприємств. Нова шоста редакція призначена насамперед для корпоративного сегмента автобізнесу: мережевих компаній, незалежних дилерських центрів і автосалонів. Однак і інші учасники ринку, наприклад, магазини автозапчастин і невеликі СТО, знайдуть в програмі корисні для себе функції.
Підтримувати взаємодію з клієнтами.
Оформляти замовлення та продажу нових автомобілів.
Виконувати передпродажну підготовку автомобілів.
Здійснювати викуп і реалізацію автомобілів з пробігом.
Надавати послуги з ремонту та обслуговування автомобілів.
Вести оптову та роздрібну торгівлю запасними частинами.
Організувати роботу складського господарства.
Враховувати оплати і відслідковувати стан взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками.
Ведення клієнтської бази.
Облік і зберігання персональних даних.
Взаємовідносини з клієнтами.
Інтеграція з телефонією.
Маркетингові заходи.
Бонусні та дисконтні програми.
Опитування і анкетування.
Планування завантаження ресурсів.
Оформлення ремонтів у вигляді зведених ремонтних замовлень.
Автоматизоване робоче місце співробітника автосервісу.
Нарахування вироблення співробітників.
Оптовий продаж запчастин.
Роздрібний продаж запчастин.
Робота на замовлення запчастин.
Закупівлі запчастин.
Внутрішньокорпоративні продажу запчастин, аксесуарів і матеріалів (інтеркампані).
Оплати покупців і постачальникам.
Ведення взаєморозрахунків з підзвітними особами.
Бюджетування.
Обмін даними з бухгалтерськими системами.
Обмін даними з каталогами виробників.
Можливість роботи в режимі «тонкого» клієнта.
Можливість роботи в режимі веб-клієнта.
Поділ типів цін по вживаності: для запчастин, авторабот, автомобілів.
Єдина картотека транспортних засобів, зберігання оригінального VIN номера.
Пошук клієнтів за різними даними: VIN, держ. номер автомобіля, ПІП і т.д.
Можливість роботи менеджерів тільки зі своїми клієнтами.
Відстеження ефективності робіт менеджерів.
Відстеження стану замовлення запасних частин.
Повідомлення менеджерів про надходження номенклатури на замовлення покупця.
Реєстрація втраченого попиту.
Облік замін запчастин.
Можливість заборони продажів, здійснюваних нижче собівартості.
Підтримка декількох прайс-листів постачальників.
Зберігання історій всіх клієнтів.
Автоматизоване робоче місце співробітника автосервісу.
Нормування часу робіт за моделями і комплектації автомобілів.
Технічне обслуговування автомобілів, Відстеження періодів проходження ТО.
Можливість оформлення декількох замовлення-нарядів з різними платниками та видами ремонту за один візит (машинозаїзд).
Класифікація виконуваних робіт з причин звернення.
Виконання сервісних кампаній.
Облік субпідрядних робіт.
Прийом шин на зберігання.
Клієнтські і складські замовлення на автомобілі.
Оформлення замовлень постачальникам на автомобілі.
Гнучкі настройки при формуванні вартості автомобілів.
Тест-драйв автомобілів.
Відповідальне зберігання автомобілів і консигнация.
Передпродажна підготовка автомобілів, встановлення додаткового обладнання.