06.05.2020

BAS Бухгалтерія. КОРП

Продукт "BAS Бухгалтерія. КОРП" є комплексним продуктом, що автоматизує основні функції бухгалтерської служби підприємства:

  • виписку і перевірку первинних документів;
  • ведення бухгалтерського та податкового обліку;
  • ведення кадрового обліку і нарахування зарплати;
  • підготовку та здачу регламентованої звітності; розрахунки з бюджетом.


Продукт автоматизує наступні функції бухгалтерської служби:

  • Відображення в регістрах бухгалтерського обліку господарських операцій підприємства:
  • Виписка первинних документів за всіма розділами обліку;
  • Перевірка документів, введених оперативними службами підприємства; поділ прав на роботу з документами між бухгалтерською та оперативними службами;
  • Визначення бухгалтерських рахунків обліка активів і зобов’язань підприємства;
  • Формування бухгалтерських проводок (відображення в обліку) документів.

Облік торгівельної діяльності:

  • Виставлення рахунків на оплату, оформлення накладних і актів на продаж товарів і послуг у гуртовій торгівлі;
  • Реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів і послуг від постачальників;
  • Передача і приймання товарів на комісію;
  • Відображення роздрібних продажів;
  • Повернення товарів від покупців та постачальників.


Облік виробничої діяльності:

  • Виробництво готової продукції та напівфабрикатів, надання послуг виробничого характеру;
  • Реєстрація прямих і непрямих виробничих витрат, їх включення у виробничу собівартість.


Облік грошових коштів і розрахунків:

  • Виписка платіжних доручень і касових ордерів;
  • Облік руху готівки та безготівкових грошових коштів;
  • Облік еквайрингових операцій;
  • Облік розрахунків з клієнтами та постачальниками, виділення сум авансів;
  • Облік операцій в іноземній валюті.


Облік матеріальних цінностей:

  • Кількісний облік та визначення собівартості запасів;
  • Облік необоротних активів.


Кадровий облік і нарахування зарплати:

  • Нарахування зарплати працівникам підприємства за окладом, іншими нарахуваннями і утриманням з можливістю зазначити спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
  • Облік робочого часу;
  • Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;
  • Депонування;
  • Розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій.


Закриття періоду:

  • Виконання завершальних операцій періоду: розподіл витрат і розрахунок собівартості, розрахунок курсових різниць, визначення фінансових результатів тощо;
  • Аналіз операцій періоду за допомогою стандартних бухгалтерських і аналітичних звітів.


Податковий облік:

  • Визначення сум 1ї події, нарахування податкових зобов’язань та податкового кредиту;
  • Виписка податкових накладних і додатків до них, реєстрація вхідних податкових документів;
  • Нарахування податкової амортизації необоротних активів;
  • Облік доходів і витрат платника Єдиного податку.


Регламентована звітність:

  • Формування фінансової, податкової, статистичної та інших форм регламентованої звітності за даними обліку;
  • Інтеграція з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт".


Повернення до списку