06.05.2020
BAS Бухгалтерія. КОРП
Продукт "BAS Бухгалтерія. КОРП" є комплексним продуктом, що автоматизує основні функції бухгалтерської служби підприємства:
- виписку і перевірку первинних документів;
- ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- ведення кадрового обліку і нарахування зарплати;
- підготовку та здачу регламентованої звітності; розрахунки з бюджетом.
Продукт автоматизує наступні функції бухгалтерської служби:
- Відображення в регістрах бухгалтерського обліку господарських операцій підприємства:
- Виписка первинних документів за всіма розділами обліку;
- Перевірка документів, введених оперативними службами підприємства; поділ прав на роботу з документами між бухгалтерською та оперативними службами;
- Визначення бухгалтерських рахунків обліка активів і зобов’язань підприємства;
- Формування бухгалтерських проводок (відображення в обліку) документів.
Облік торгівельної діяльності:
- Виставлення рахунків на оплату, оформлення накладних і актів на продаж товарів і послуг у гуртовій торгівлі;
- Реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів і послуг від постачальників;
- Передача і приймання товарів на комісію;
- Відображення роздрібних продажів;
- Повернення товарів від покупців та постачальників.
Облік виробничої діяльності:
- Виробництво готової продукції та напівфабрикатів, надання послуг виробничого характеру;
- Реєстрація прямих і непрямих виробничих витрат, їх включення у виробничу собівартість.
Облік грошових коштів і розрахунків:
- Виписка платіжних доручень і касових ордерів;
- Облік руху готівки та безготівкових грошових коштів;
- Облік еквайрингових операцій;
- Облік розрахунків з клієнтами та постачальниками, виділення сум авансів;
- Облік операцій в іноземній валюті.
Облік матеріальних цінностей:
- Кількісний облік та визначення собівартості запасів;
- Облік необоротних активів.
Кадровий облік і нарахування зарплати:
- Нарахування зарплати працівникам підприємства за окладом, іншими нарахуваннями і утриманням з можливістю зазначити спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
- Облік робочого часу;
- Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;
- Депонування;
- Розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій.
Закриття періоду:
- Виконання завершальних операцій періоду: розподіл витрат і розрахунок собівартості, розрахунок курсових різниць, визначення фінансових результатів тощо;
- Аналіз операцій періоду за допомогою стандартних бухгалтерських і аналітичних звітів.
Податковий облік:
- Визначення сум 1ї події, нарахування податкових зобов’язань та податкового кредиту;
- Виписка податкових накладних і додатків до них, реєстрація вхідних податкових документів;
- Нарахування податкової амортизації необоротних активів;
- Облік доходів і витрат платника Єдиного податку.
Регламентована звітність:
- Формування фінансової, податкової, статистичної та інших форм регламентованої звітності за даними обліку;
- Інтеграція з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт".