Скорочення часу обслуговування клієнтів за рахунок використання налагоджених процесів програми.
Оптимізація основних бізнес-процесів компанії автобізнесу.
Надання об'єктивної інформації про діяльність компанії.
Захист комерційної інформації, розмежування користувачів за рівнем доступу до інформації.
Доступ до будь-якої інформації відбувається в один «клік».
Облік діяльності всіх підрозділів компанії ведеться в єдиній базі (продажу автозапчастин, автосервіс, фінанси, маркетинг).
Автоматизація основних бізнес-процесів дозволяє уникнути зловживань і помилок персоналу.
Все під контролем - аналітична звітність в усіх напрямках (автомобілі, запчастини, замовлення, фінанси, автосервіс, маркетинг).
Інтеграція з іншими системами дозволяє завантажувати інформацію з каталогів запчастин, авторабот і колеровки.
Система розроблена на платформі «1С:Підприємство», яка забезпечує ефективну роботу і надійне зберігання інформації.
Програма працює стабільно з будь-якою кількістю користувачів.
широкий спектр послуг, що надаються - від миття до складного ремонту;
облік запасних частин по вживаності;
ведення статистики по послугах, запчастинах, встановленим на автомобіль, різним видам ремонту, історії звернень клієнта;
попередній запис на ремонт по цехам або майстрам;
контроль виконання ремонту;
попередня калькуляція ремонту.
оформлення повного пакету документів по замовленню-наряду;
підбір пов'язаних робіт (робота + запчастини);
облік відсотка участі майстрів в роботах;
вартісні оцінки в різних валютах, тариф може визначатися для кожного конкретного клієнта;
відображення стану роботи (не розпочато, виконується, припинена, завершена).
оптові, роздрібні, комісійні продажу;
ергономічний інтерфейс касира;
різні варіанти установки цін;
контроль попиту покупців на підставі замовлень клієнтів;
облік в різних одиницях вимірювання (автоматичний перерахунок).
можливість завантаження файлів різних форматів;
підключення зовнішніх прайс-листів постачальників для зберігання в базі;
завантаження даних з MicroCat;
завантаження даних з програм: Silver-Dat, Audatex, AutoData, автонормамі, AutoSoft.
перегляд історії по клієнту або автомобілю;
резервування запчастин;
замовлення відсутніх запчастин, заявка на видачу запчастин зі складу;
підбір пов'язаних робіт (робота + запчастини);
субпідрядні роботи;
автоматичний розподіл вироблення механікам від суми робіт і відсотка участі;
відображення стану роботи.
переміщення, списання;
інвентаризація, пересортиця;
комплектація, разукомплектация;
видача у виробництво і повернення з виробництва;
товарний звіт;
звіт по незавершеному виробництву;
витрата деталей по замовлення-нарядам;
статистика по роботах;
вироблення виконавців;
аналіз неліквідів запчастин.
компанія може складатися з декількох організацій;
окремий комплект звітності для кожної організації.
аналіз потреби в номенклатурі;
резервування товарів;
реєстрація втраченого попиту;
формування замовлень постачальникам.
фіскальні реєстратори;
авторизатор платежів;
дисплеї покупця;
сканери штрих-кодів;
ваги;
зчитувачі магнітних карт;
термінали збору даних та ін.
товарні звіти;
залишки і обороти товарів;
звіт про продажі;
аналіз складських запасів;
стан замовлень покупців;
зведена відомість по замовленням-нарядам;
звіт про прихід автомобілів.
Облік діяльності всіх підрозділів компанії в одному інформаційному просторі (продажу автозапчастин, автосервіс, фінанси, маркетинг);
Продумані механізми взаємодії підсистем програми;
Налагоджені і надійні процеси роботи автосервісу, продажу запчастин;
Механізм надання прав до інформації зводить до мінімуму можливості помилок і зловживань персоналу;
Вивантаження документів і інформації про клієнтів в програму «Бухгалтерія для України»;
При необхідності можна доопрацювати програму як силами залучених програмістів, так і власними силами.