Впровадження "BAS" – це важливий і відповідальний крок для кожного підприємства. На сьогоднішній день без автоматизації діяльності підприємства, всіх його бізнес-процесів, неможлива його діяльність. Це процес від установки програмного забезпечення до моменту, коли воно стане частиною щоденної діяльності компанії.
Крок 1. На початковому етапі впровадження "BAS" дуже важливо якісно провести попереднє обстеження, від чого буде залежати хід робіт з впровадження "BAS".
Основні цілі попереднього обстеження , яких ми ретельно дотримуємося:
В результаті проведених нами досліджень будуть намічені шляхи автоматизації, ефективно розподілені ресурси, оптимізована система обліку. В результаті цього ви уникнете додаткових тимчасових і фінансових витрат.
Для постпроектного супровід і підтримка "BAS" здійснюється кваліфікованими фахівцями нашої компанії на підставі договору щомісячного обслуговування.
Наша ціль – допомогти користувачам в адаптації до нової системи, дати їм можливість працювати з нею ефективно.
Результат роботи:
Тарифний план на обслуговування вибирає сам замовник серед запропонованих варіантів.
У вашій організації облік ведеться способом, відмінним від реалізованого у типовій конфігурації "BAS" або є непрості ділянки обліку? Несете значні збитки через неефективне обліку? Фахівці нашої компанії мають великий практичний досвід з автоматизації обліку. Вони адаптують програмний продукт "BAS"під вимоги і завдання вашої організації.
Ви є користувачем програм "1С:Підприємство" версії 7.7, 8.0, 8.1, 8.2 адже в момент вибору програми вони були кращими рішеннями на ринку. Ми впевнені, що довгий час програми були вашими вірними помічниками. Але сучасні реалії такі: кількість завдань, необхідна швидкість прийняття рішень, технічні характеристики комп'ютерів збільшується. І впровадження "BAS" просто необхідна умова для успішної роботи на високо конкурентом ринку.
Типова конфігурація (без змін)
Ви можете зробити перехід самостійно або скористатися послугами компанії «ЕНСІТІ». Фахівці компанії налаштують нову версію програми, підготують її для прийому даних, впораються з можливими труднощами при переході, перевірять правильність перенесення даних.
Конфігурація з невеликими змінами
Якщо у вашій робочій конфігурації є незначні зміни, то краще від них відмовитися і зробити типовий перенесення даних. Це заощадить час і гроші. Швидше за все, зміни вже увійшли в нову версію програми, якщо немає - ми доопрацюємо нову версію програми.
Конфігурація нетипова (написана «з нуля»)
Конфігурації з великою кількістю змін необхідно писати заново. Цю роботу може виконувати тільки висококваліфікований фахівець. Адаптація до специфіки обліку конкретної організації за нами.
Створення нової структури підприємства, оптимізація бізнес-процесів, збільшення штату співробітників, необхідність розмежування прав - це лише частина причин переходу на нову версію "BAS". При переході на "BAS" з попередніх версій програми (апгрейд) надаються знижки до 50%. Детальнішу інформацію можна отримати за нашими контактними телефонами.
Компанія "ЕНСІТІ"