Версіонування. Збереження історії змін об'єктів в 1С:Підприємство

Версіонування. Історія змін об'єктів в "1С:Підприємство". Як налаштувати Версіонування об'єктів в "1С:Підприємство"? Що таке Версіонування? Налаштування варіантів, ролі, механізм записи версій і ін.

Версіонування - це зберігання історії змін об'єктів. На відміну від журналу реєстрації, крім зберігання історії про те, хто, коли і який об'єкт змінив, механізм версіонірованія дозволяє адміністратору системи побачити конкретні зміни, які внесли користувачі.

Система дозволяє переглядати будь-яку версію об'єкта або порівнювати будь-які версії об'єкта між собою. Для роботи з історією змін об'єктів необхідно запрограмувати їх версіонування. Налаштування і перегляд історії версій виконує адміністратор системи.

Як налаштувати Версіонування об'єктів?

На даний момент механізм версіонування доступний в багатьох типових, найпоширеніших конфігураціях "1С:Підприємство".

Налаштування версіонування виконує Адміністратор системи з повними правами.



Відкрийте закладку «Версіонування» і поставте галочку «Використовувати Версіонування об'єктів»:


Натисніть на «Налаштування версіонірованія об'єктів ...»

При налаштуванні версіонування для кожного типу документів і довідників можна вказати:

  • Не версіонувати - значення встановлено всіх об'єктах за замовчуванням;
  • Версіонувати - значення використовується для настройки довідників і документів;
  • Версіонувати при проведенні - значення використовується тільки для документів.



У разі вибору параметра Версіонувати, то при кожній зміні об'єкта в його історію версій буде записуватися чергова версія об'єкта.

Якщо у документа встановлено режим «Версіонувати» при проведенні, то перша версія документа буде записана в історію тільки після першого проведення документа. Згодом версії документа будуть записуватися при кожному записі проведеного документа. Режим дозволяє не створювати версії нових і не заповнених остаточно користувачем документів, щоб не збільшувати розмір ІБ. Рекомендується застосовувати цю настройку для всіх документів.

Версіонування великої кількості об'єктів може привести до зростання інформаційної бази через зберігання їх версій. Тому рекомендується використовувати цю можливість вибірково.

Щоб переглянути історію змін об'єктів, відкрийте Сервіс / Історія змін об'єктів. Команда доступна тільки адміністратору системи і тільки для тих об'єктів, у яких налагоджено Версіонування. У формі виберіть об'єкт (у прикладі це Замовлення покупця), виділіть версії даного об'єкта, які потрібно порівняти, натисніть кнопку «Порівняти версії».


Ця команда сформує Звіт щодо змін версій (натиснувши на зображення, щоб збільшити):



Ролі в версіонуванні

Для роботи з версіонуванням користувачам необхідно призначити наступні ролі:

Повні права - Дає право: включати і відключати використання версіонування; читання версій об'єктів; зміни налаштувань версіонування об'єктів; перегляду звіту за версіями.

Читання версій об'єктів - Дає право перегляду історії змін об'єкта, але не дозволяє читати версії об'єктів.




Компанія «ЕНСІТІ»
www.nct.ua
info@nct.ua

26.01.2017

Повернутися до списку