1С: Управління торгівлею 8 для України

«1С: Підприємство 8. Управління торгівлею» - це сучасний інструмент підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства.

Загальна характеристика

Прикладне рішення «1С: Підприємство 8. Управління торгівлею» в комплексі вирішує завдання управлінського і оперативного обліку, аналізу та планування; автоматизує торгові, фінансові та складські операції; забезпечує сучасний рівень управління підприємством . Предметна область, що автоматизує прикладним рішенням, може бути представлена ​​у вигляді такої схеми.

Управление торговлей в Украине

Прикладне рішення автоматизує наступні напрямки господарської діяльності:

  • управління продажами (включаючи оптову, роздрібну та комісійну торгівлю);
  • управління поставками;
  • планування продажів і закупівель;
  • управління складськими запасами;
  • управління замовленнями покупців;
  • управління відносинами з клієнтами;
  • аналіз товарообігу підприємства;
  • аналіз цін і управління ціновою політикою;
  • моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності.

В інформаційній базі прикладного рішення реєструються як вже скоєні, так і ще тільки плановані господарські операції. «1С: Підприємство 8. Управління торгівлею» автоматизує оформлення практично всіх первинних документів торгового і складського обліку, а також документів руху грошових коштів.

Прикладне рішення розраховане на будь-які види торговельних операцій. Реалізовані функції обліку від ведення довідників і введення первинних документів до отримання різних аналітичних звітів.

Рішення дозволяє вести управлінський облік по торговому підприємству в цілому. Для підприємства холдингової структури документи можуть оформлятися від імені декількох організацій, що входять в холдинг.

«1С: Підприємство 8. Управління торгівлею» - це готове прикладне рішення, в основі якого лежить потужна технологічна платформа нового покоління «1С: Підприємство 8". У комплект поставки програмного продукту, крім платформи, входить конфігурація «Управління торгівлею».

«1С: Підприємство 8. Управління торгівлею» забезпечує автоматичний підбір даних, необхідних для ведення бухгалтерського обліку, і передачу цих даних в «1С: Бухгалтерію 8" . Крім того, передбачена передача даних в бухгалтерські конфігурації системи програм «1С: Підприємство 7.7".

Передбачено перенесення даних з інформаційної бази прикладного рішення «1С: Торгівля і склад 7.7".

Керівнику підприємства

Керівнику підприємства потрібна реальна віддача від системи автоматизації.

«1С: Підприємство 8. Управління торгівлею» підвищує ефективність роботи підприємства за рахунок автоматизації рутинних операцій, за рахунок ведення обліку в реальному масштабі часу, за рахунок швидкої і зручної підготовки інформації для прийняття рішень на різних рівнях . Система дуже швидко запускається в експлуатацію і починає приносити віддачу. При зміні масштабів, підходів до управління або організації робіт на підприємстві перебудова системи не вимагає великих витрат. Це досягається за рахунок побудови бізнес-рішень на потужній сучасній технологічній платформі. Важливою перевагою системи «1С: Підприємство» є її широка популярність: більше 3000 спеціалізованих фірм і безліч сертифікованих фахівців готові допомогти вашому підприємству в установці, експлуатації та подальшого вдосконалення системи автоматизації.

На відміну від свого попередника, прикладного рішення «1С: Торгівля і склад 7.7", нове прикладне рішення розраховане не тільки на автоматизацію обліку, а й на реальну допомогу керівникам усіх рівнів, починаючи з директора. Багато керівників оцінять нові засоби інтерактивного аналізу ситуації, отримання детальних розшифровок цікавлять показників. Однак, ще більш важлива можливість отримання і аналізу управлінської інформації на регулярній основі. Вам не обов'язково вивчати екранні меню або детально знати функції системи, щоб використовувати «1С: Підприємство 8" як активне джерело необхідних відомостей. Опція «Рапорт керівнику» забезпечить формування та подання огляду поточної ситуації - автоматично, регулярно, по заданому вами розпорядку. Значення основних показників, проблеми, що вимагають вашої оперативного втручання, зіставлення результатів роботи менеджерів - цей звіт ви можете переглянути в інтранеті, отримати по електронній пошті у відрядженні або доручити секретарю його роздрукувати. Таким чином, перебуваючи в будь-якій точці земної кулі, ви будете тримати руку на пульсі свого бізнесу, приймати рішення і планувати подальші дії, грунтуючись на актуальній картині реального стану справ.

Керівникам і фахівцям торговельних підрозділів

У новому прикладному рішенні приділений максимум уваги тому, щоб забезпечити ефективність вашої щоденної роботи. Широкі можливості підготовки всіх необхідних документів, управління рухом товарів і ціноутворенням, прийому замовлень і контролю їх виконання, оптимізації складських запасів, аналізу товарообігу, планування закупівель і поставок зроблять її вашим надійним помічником - за який би напрямок або ділянку ви не відповідали. «1С: Підприємство 8. Управління торгівлею» дозволить створити у вашій компанії єдиний інформаційний простір, організувати чітку взаємодію підрозділів, допоможе співробітникам працювати єдиною командою.

Працівникам облікових служб

Програми системи «1С: Підприємство» стали індустріальним стандартом облікових рішень. Програма «1С: Підприємство 8. Управління торгівлею» увібрала все краще, що було напрацьовано за роки розвитку її попередниці - програми «1С: Торгівля і Склад 7.7". Зарекомендувала себе на практиці функціональність цієї, найбільш масово застосовується сьогодні в країні системи автоматизації торгово-складського обліку, доповнена цілим рядом нових можливостей. Ви отримуєте новий інструмент, який допоможе позбутися від рутинної роботи і наблизити облік до потреб реального бізнесу. При цьому регулярна інформаційно-методична підтримка фірми «1С» дозволить вести його відповідно до чинного законодавства. Зрозуміло, «1С: Підприємство 8. Управління торгівлею» дозволяє передати необхідні облікові дані в бухгалтерську систему.

IT-фахівцям підприємств

«1С: Підприємство 8" дає вам в руки відповідає найсучаснішим стандартам комплекс інструментальних засобів і технологій для розробки, модифікації, адміністрування та супроводу корпоративної інформаційної системи. Всі ці кошти входять в поставку випускаються нами тиражних продуктів «1С: Підприємство 8". Ви без додаткових витрат отримуєте точно такі ж інструменти, які використовують розробники фірми «1С». В результаті встановлена ​​на підприємстві система не буде для вас «чорним ящиком».Досвід показує, що більшості системних адміністраторів і фахівців з автоматизації досить декількох днів, щоб освоїти принципи побудови рішень «1С: Підприємства» - після цього ви зможете не тільки супроводжувати, але й адаптувати систему відповідно до потреб своїх організацій. Важливо й те, що ви зможете стати учасником професійного співтовариства фахівців з «1С: Підприємству», отримати підтримку при освоєнні системи, використовувати можливість різнобічного спілкування та обміну досвідом з численними колегами. Реальна відкритість системи і легкість її адаптації, широкі можливості масштабування і інтеграції, простота і зручність адміністрування та підтримки - все це дозволяє вам витрачати мінімум зусиль на рішення «низькорівневих» технологічних питань і сконцентруватися на змістовних, творчих завданнях автоматизації бізнес-процесів підприємства.

Фахівцям консалтингових компаній і системних інтеграторів

Короткі терміни і ефективність впровадження, розумні ціни і гнучка ліцензійна політика, напрацьований комплекс типових і спеціалізованих рішень, розвинені засоби інтеграції - ось тільки частина переваг, що роблять «1С: Підприємство» відмінним «будівельним матеріалом» для створення найрізноманітніших інформаційних систем. Консалтингові компанії та системні інтегратори відзначають, що застосування «1С: Підприємства» і співпрацю з фірмою «1С» стали важливими факторами успіху їхніх проектів. Зниження проектних ризиків, можливість запропонувати замовникам конкурентоспроможний проект і виконати його, вклавшись в терміни і кошторису, - все це дозволяє підвищити репутацію вашої компанії і рентабельність бізнесу, розширити коло клієнтів і поставити роботу з ними на індустріальну основу.

Переваги в порівнянні з рішенням «1С: Торгівля і склад 7.7»

  • Після переходу на «Управління торгівлею» користувач отримає не тільки більш потужне рішення для обліку торгових операцій, але також і необхідні засоби для підвищення ефективності управління підприємством на сучасному рівні.
  • Реалізовано нові можливості, що підвищують ефективність використання ресурсів торгового підприємства:
    • планування продажів, закупівель, грошових платежів;
    • оптимізація запасу на підприємстві з урахуванням очікуваних товарів від постачальника;
    • контроль дотримання планів, доступності грошових коштів, дисципліни поставок і платежів;
    • аналіз ефективності роботи менеджерів;
    • автоматичне формування «рапорту керівникові»;
    • гнучка схема ціноутворення, включаючи можливості з надання різноманітних знижок з метою утримання покупців;
    • потужна система звітів, що дозволяє отримувати всі необхідні дані з потрібними, налаштованим користувачем, угрупованнями і фільтрацією.
  • У прикладному рішенні «Управління торгівлею» реалізовані сучасні методи управління відносин з клієнтами (CRM), що забезпечують високу швидкість і якість роботи менеджерів в поєднанні з індивідуальним підходом до кожного клієнта:
    • календар користувача;
    • робоче місце менеджера;
    • реєстрація подій з клієнтом і зберігання історій взаємин;
    • система нагадувань;
    • вбудована електронна пошта;
    • АВС-аналіз і класифікація клієнтів по стадіях взаємин;
    • проведення різних маркетингових акцій для залучення клієнтів;
    • проведення опитувань клієнтів.
  • Сучасна платформа «1С: Підприємство 8" істотно розширює можливості масштабування і роботи в розподіленій інформаційній базі, в тому числі через Інтернет, що буде затребуване великими підприємствами з територіально рознесеними підрозділами.
  • Сучасний ергономічний інтерфейс прикладного рішення робить доступними сервісні можливості платформи «1С: Підприємство 8".

Конфігурація дозволяє автоматизувати наступні процеси управління торговою діяльністю:

  • управління відносинами з клієнтами;
  • управління продажами;
  • управління закупівлями;
  • аналіз цін і управління ціновою політикою;
  • управління складськими запасами;
  • управління грошовими коштами;
  • аналіз даних;
  • моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності (Рапорт керівнику);
  • інтеграція з бухгалтерією;
  • додаткові сервісні можливості.

При розробці конфігурації був узагальнений досвід застосування рішень на платформі «1С: Підприємство 7.7" в безлічі торгових організацій різного масштабу і профілю, враховані побажання користувачів і партнерів.

Управління відносинами з клієнтами

Підсистема «Управління відносинами з клієнтами» дозволяє вирішувати наступні завдання:

  • зберігання і актуалізація контактної інформації про клієнтів, автоматичне оповіщення користувачів про майбутні контакти з клієнтом;
  • реєстрація контактів і подій з клієнтами і автоматичне оповіщення користувачів про майбутні контакти з клієнтом;
  • автоматизовані контакти з клієнтами і продавцями за допомогою вбудованого поштового клієнта;
  • обмін контактною інформацією з зовнішніми поштовими програмами, а також використання внутрішнього поштового клієнта;
  • проведення аналізу відносин з клієнтами, автоматичне розподіл клієнтів на різні категорії (АВС і XYZ аналіз контрагентів);
  • уявлення користувачам інформації про історію відносин з клієнтами.

У конфігурації передбачена оцінка роботи менеджерів , яка виробляється за сукупністю різних показників : за повнотою заповнення бази даних контактною інформацією, за кількістю контактів з покупцями, з аналізу зміни стадій відносин з покупцями, з аналізу кількості втрачених покупців по відношенню до загальної кількості клієнтів (коефіцієнт утримання покупців), за кількістю виконаних замовлень покупців, за сумою продажу, суми отриманої виручки, суми оплати. Список показників довільно настроюється користувачем. Передбачена можливість оцінки роботи менеджерів за перерахованими показниками, як в абсолютному, так і у відсотковому відношенні. Передбачена можливість порівняльної оцінки роботи менеджерів у вигляді рейтингу кращих менеджерів.

Керування продажами

Підсистема управління продажами дозволяє вирішувати завдання оперативного планування і контролю продажів , як в натуральному, так і в грошовому вираженні. Підсистема містить засоби аналізу замовлень , покликана надавати підтримку в прийнятті управлінських рішень при взаємодії з клієнтами і допомагати виявляти вузькі місця на складі.

При продажі товарів передбачено призначення різних знижок : автоматичні знижки, ручні знижки, знижки за дисконтними картками (в тому числі і накопичувальні знижки). Знижки можуть бути призначені з певними умовами, наприклад, при перевищенні суми продажу. Знижки можуть бути призначені певним покупцям або при передачі товарів в магазини при роздрібному продажі.

Для забезпечення управлінського персоналу компанії інформацією не тільки про фактичні, а й про плановані показники діяльності, в конфігурації передбачена підсистема планування продажів . Планування виробляється як по окремих видах, так і по групах товарів ; конфігурація також дозволяє вибрати певні категорії покупців (по регіонах, по видах діяльності і т.п.) і становити окремі плани для кожної з цих груп. При цьому передбачено як укрупнення планування по номенклатурних групах, так і детальне планування до рівня позицій номенклатури, а також за характеристиками позицій номенклатури. Плани складаються з різною тимчасовою деталізацією (від дня до року); таким чином, конфігурація дає можливість розробляти як стратегічні (квартальні, річні), так і робочі плани на один і той же період.

Передбачено планування продажів як по всьому підприємству в цілому, так і по підрозділах або групам підрозділів. Це дає можливість керівникам і менеджерам підрозділів складати плани продажів по своїх напрямках. Плани підрозділів консолідуються у зведений план продажів по підприємству. Надалі плани продажів можна порівняти з фактичними продажами, провести аналіз відхилень. При необхідності можна провести корекцію планів відповідно до виявлених відхиленнями. При цьому дані можуть бути представлені в розрізі підрозділів, згруповані для порівняння по відмітних ознак (властивостей) номенклатури і покупців. Наприклад, можна провести порівняльний аналіз обсягів продажів номенклатури із заданими характеристиками в певному регіоні за різні періоди часу, щоб виявити сезонні коливання.

Управління замовленнями покупців

Підсистема «Управління замовленнями» дозволяє:

  • реалізувати найбільш ефективну для підприємства стратегію обслуговування замовлень покупців відповідно до обраної стратегії і схемами роботи, використовуваними на підприємстві (робота зі складу, під замовлення);
  • оптимальним чином розміщувати замовлення покупців у замовленнях постачальникам і резервувати товари на складах;
  • забезпечити дотримання термінів поставки замовлених товарів;
  • задовольняти запити якомога більшої кількості клієнтів, уникаючи виникнення надлишкових складських запасів.

Передбачено різні схеми виконання замовлення покупця:

  • відвантаження товару з вільного складського залишку;
  • попереднє резервування товару на складі з подальшим відвантаженням;
  • розміщення замовлення покупця в раніше оформлених замовленнях постачальників (товар буде автоматично зарезервований під дане замовлення покупця в момент надходження товару від постачальника);
  • «робота на замовлення», тобто оформлення замовлення товару постачальнику під конкретне замовлення покупця.

Передбачено алгоритм автоматичного резервування і розміщення, що дозволяє оптимальним чином розмістити замовлення покупців по замовленнях постачальникам і по вільному залишку товару на складах. Для кожного менеджера можна призначити групу складів, на якому буде проводитися автоматичне резервування товарів (група доступності складів). Провести аналіз поточного стану замовлень можна за допомогою звіту «Аналіз замовлень покупців».

Схеми продажу товарів

У конфігурації передбачені різні схеми продажу товарів. Продаж товарів може здійснюватися з попереднім резервуванням товару або без попереднього резервування товарів (з поточних залишків складу). Також реалізована можливість продажу товарів за попередніми замовленнями товарів у постачальників під конкретні заявки покупців.

Продаж товарів може здійснюватися в кредит або на умовах повної (або часткової) передоплати клієнтом. При продажу товарів можна реєструвати оплату за допомогою платіжних карт за договорами еквайрингу. Продаж товарів може здійснюватися і за ордерним схемою. Це дозволяє розділити процес виписки документів менеджерами і процес реальної відвантаження товарів зі складу комірниками.

При продажу комісійного товару передбачена можливість автоматичного розрахунку комісійної винагороди комітенту з використанням різних способів розрахунку комісійної винагороди: відсоток від прибутку, відсоток від суми продажів. Сума комісійної винагороди може бути зазначена й вручну. Товар може бути переданий на реалізацію комісіонеру. Після отримання від комісіонера звіту про продажі товарів, для нього також автоматично розраховується його комісійна винагорода.

Роздрібна торгівля

У конфігурації реалізовані операції роздрібної торгівлі з використанням різного торгового обладнання : контрольно-касових машин, що працюють в різних режимах роботи (фіскальний реєстратор, ON-LINE, OFF-LINE), терміналів збору даних, сканерів штрих-кодів, дисплеїв покупців, принтерів для друку етикеток, електронних ваг.

Передбачена проста і зручна настройка підключення торгового устаткування і можливість підключати кілька екземплярів кожного виду обладнання Для роботи в невеликих магазинах реалізовано зручний інтерфейс для касира, який дозволяє підвищити швидкість обслуговування покупців. У цьому інтерфейсі передбачено розмежування прав касира та адміністратора каси. При цьому передбачено використання реєстраційних карт касира та адміністратора каси за допомогою зчитувача (рідера) магнітних карт. Штрихове кодування товарів може здійснюватися з урахуванням характеристик, серій, одиниць виміру і якості товарів. За замовчуванням штрих-код може бути наступного типу: EAN8, EAN13, EAN128, Code39, Code128; при необхідності користувач може зареєструвати і використовувати в конфігурації інші типи штрих-кодів.

Передбачена можливість оформлення продажу товарів в кредит та платіжними картами . При оформленні оплати платіжними картами передбачена можливість проведення платежу з використанням еквайрингової системи. При виконанні операцій з платіжними картами проводиться друк сліп-чека на підключеному фіскальному реєстраторі.

Управління закупівлями

Функціональність підсистеми дозволяє забезпечити менеджерів торгового підприємства інформацією, необхідної для своєчасного прийняття рішень про поповнення товарних запасів і оптимізації вартості закуповуваної продукції. Підсистема призначена для планування закупівель і формування замовлень постачальникам відповідно до прийнятої стратегії поповнення складських запасів і роботи із замовленнями покупців.

Підсистема дозволяє автоматизувати такі операції як:

  • планування закупівель;
  • формування потреб і складання календарного плану закупівель;
  • оформлення замовлень постачальникам на основі замовлень, що надійшли від покупців;
  • контроль оплати і постачання товарів по замовленнях;
  • коригування та закриття замовлень постачальникам;
  • моніторинг цін постачальників.

Планування закупівель

Передбачено складання планів закупівель за різними сценаріями. Плани закупівель можуть бути складені як укрупнені (по номенклатурних групах), так і уточнені по окремих позиціях номенклатури. При складанні планів закупівель можна враховувати обсяг продажів за попередній період, раніше складені плани закупівель, а також оформлення замовлення покупців. Для перетворення планів передбачений помічник планування.

Формування потреб і складання календарного плану закупівель

Формування потреб здійснюється на основі аналізу оформлених планів закупівель, планів продажів і замовлень покупців. Потреби формуються на певну дату і підтверджуються в програмі за допомогою документів. При формуванні потреб враховується поточний залишок товарів на складах. Об'ємно-календарне планування закупівель дозволить підприємству зменшити обсяг зайвих складських запасів, скоротити витрати на закупівлю товарів:

  • формування та реєстрація потреб у товарах на основі даних, що плануються (планів продажів, планів закупівель) та фактичних даних (замовлення покупців, замовлення постачальників, поточний залишок товарів);
  • підбір оптимальних постачальників за заданими параметрами: термін доставки, надійність постачальника, ціна постачальника;
  • автоматичне формування замовлень постачальникам на необхідні дати поставки відповідно до календарного плану потреби з урахуванням вже наявних замовлень покупців і замовлень постачальникам;
  • автоматичне розміщення замовлень покупців у замовленнях постачальникам;
  • використання помічників допомагає користувачам сформувати замовлення постачальникам, економлячи робочий час.

У програмі передбачено автоматичне заповнення замовлень постачальників на підставі раніше оформлених замовлень покупців . Заповнення проводиться тільки тими товарами, за якими раніше були зареєстровані ціни постачальника. Передбачена також можливість оформлення замовлень декільком постачальникам відповідно до раніше оформленими замовленнями покупців. Контроль оплати товарів по замовленнях постачальників проводиться відповідно до зазначеної в документі «Дати оплати». У замовленні постачальнику вказується дата передбачуваної поставки товарів. На основі аналізу передбачуваних дат поставок товарів можна скласти графік поставок товарів.

Аналіз цін і управління ціновою політикою

Конфігурація дозволяє реєструвати і порівнювати ціни постачальників, вибирати оптимального постачальника, мінімізувати витрати на поповнення товарних запасів. Порівняння цін різних постачальників з власними цінами компанії передбачено в звіті «Аналіз цін». Для зручного відстеження змін цін реалізований механізм автоматичного оновлення цін постачальників при реєстрації чергових поставок. Є можливість автоматичного перерахунку відпускних цін на підставі нових цін постачальників і заданої торгової націнки. Відпускні та закупівельні ціни можна реєструвати в розрізі характеристик товарів, зміни відразу за кількома типами цін можна занести одним документом. Для підприємств жорстко прив'язують свої відпускні ціни до цін постачальників буде корисна можливість автоматичного формування відпускних цін на основі цін, зазначених в документі надходження і заданих торгових націнок.

Реалізована в програмі система знижок в першу чергу знайде своє застосування в підприємствах роздрібної торгівлі:

  • різні види знижок: ручні, автоматичні, знижки за дисконтними картками;
  • призначення знижок по цінових групах товарів;
  • вказівку періоду і часу дії знижки (дні тижня, нічні години і т.д.);
  • гнучкий підбір умов надання знижки: за сумою продажу, за кількістю конкретного товару, по виду оплати;
  • поділ знижок на оптові та роздрібні: оптові знижки призначаються контрагентам-покупцям, роздрібні знижки діють в обраних роздрібних магазинах (складах);
  • скасування знижки до закінчення періоду її дії проводиться спеціальним документом.

Управління складськими запасами

Облік товарів на складах підприємства

У конфігурації реалізований детальний оперативний облік товарів на складах , забезпечується повний контроль товарних запасів підприємства в оптовій і роздрібній торгівлі. Всі складські операції фіксуються за допомогою відповідних документів - надходження товарів, переміщення товарів, реалізація товарів, інвентаризація тощо.

Конфігурація дозволяє вести облік товарів на безлічі складів (місць зберігання). Підтримується облік товарів в різних одиницях вимірювання (упаковках). Забезпечується роздільний облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію, товарів, прийнятих на відповідальне зберігання, а також облік зворотної тари. У конфігурації передбачений також облік некондиційних товарів і можливість їх реалізації зі знижкою .

Товари надходять з визначеним значенням якості «Новий». Якість партії товару може бути скоригована спеціальним документом. Для продажу некондиційних товарів використовується спеціальний вид операції документа «Реалізація товарів і послуг». Можливість буде затребувана торговими підприємствами, які поділяють у своїй діяльності партії товарів за ступенем їх якості.

Конфігурація дозволяє проводити інвентаризацію товарів на складі . За результатами інвентаризації автоматично підраховується різниця між обліковим кількістю (зареєстрованим в інформаційній базі при проведенні документів надходження і відвантаження) і фактичною кількістю товарів, виявленим в результаті інвентаризації. Після чого оформляються документи списання (у разі нестачі товарів) або оприбуткування (у разі виявлення надлишків товарів).

Реалізована можливість оформлення надходження, переміщення, реалізації та повернення товару по ордерній схемі , що дозволяє рознести в часі моменти виписки первинних документів і фактичного надходження (відпустки) товарів зі складу. Можливість буде затребувана підприємствами, у яких робочі місця виписки первинних документів віддалені від місць зберігання товарів. Можливість оформлення надходження та реалізації товарів одним документом на кілька складів дозволить уникнути виписки зайвих документів. Можливість відключення контролю залишків товарів на складі буде корисна на початку ведення обліку на підприємстві.

Конфігурація дозволяє підрозділам підприємства (складам, торговельним точкам) замовляти товари в інших підрозділів для поповнення власних торговельних запасів (внутрішні замовлення). Цей режим призначений в основному для формування роздрібними торговельними точками (складами) замовлень на поставку необхідного асортименту товару, але може використовуватися і оптовими торговими точками або просто складами для забезпечення асортименту на складі.

При плануванні продажів і закупівель внутрішні замовлення обслуговуються нарівні із замовленнями покупців за тими ж алгоритмами. Виконанням внутрішнього замовлення вважається надходження товару на вказаний склад. Документ «Внутрішнє замовлення» можна оформити не тільки з метою переміщення товарів на певний склад або в роздрібний магазин, але і в якості замовлення на внутрішнє споживання підрозділами, в останньому випадку замовлення вважається виконаним при відпуску товару даного підрозділу спеціалізованим документом «Вимога-накладна».

Облік накладних витрат

У конфігурації передбачений облік різних видів накладних витрат - витрат на транспортування, зберігання, оплати мит і акцизів, послуг як власних, так і сторонніх організацій і т.д. Ці витрати можуть бути віднесені на собівартість товарів. Залежно від характеру накладних витрат їх розподіл по товарних позиціях може вироблятися пропорційно вартості товарів, що надійшли, їхньої ваги або кількості. Передбачено також розподіл витрат по різних статтях витрат і номенклатурних групах . За допомогою звітів можна відстежити динаміку зміни витрат за статтями витрат.

Управління грошовими коштами

Конфігурація дозволяє реєструвати всі касові і банківські операції з випискою всіх необхідних документів . При цьому передбачена можливість планування вхідних і вихідних платежів за допомогою документів «Заявка на витрачання коштів» і «Плановане надходження грошових коштів. На основі даних планування може бути створений платіжний календар. У платіжному календарі можуть бути також враховані плановані платежі по замовленнях покупців і постачальників.

При реєстрації платежів передбачена можливість рознесення оплати по декількох договорах, угодах , за раніше запланованим платежах або заявками на витрачання грошових коштів.

У конфігурації передбачена можливість відправки і отримання платежів за допомогою вбудованої системи Клієнт-банку. Грошові кошти можуть бути розподілені за статтями руху грошових коштів. Передбачено також облік фактичних оборотів грошових коштів в розрізі проектів.

Аналіз даних

У конфігурації «Управління торгівлею для України» реалізована система звітів , що представляють собою потужний і гнучкий засіб для аналізу всіх аспектів торговельної діяльності та товарообігу підприємства. Список звітів згрупований за їх призначенням: Продажі, Закупівлі, Запаси (склад), Грошові кошти і т.д. Наприклад, в групі «Запаси (склад)» представлені звіти, які дозволяють подивитися залишки на складах, оцінити залишки товарів в цінах компанії, провести аналіз оборотності товарів, визначити залишки товарів, що знаходяться на реалізації, провести ABC і XYZ - аналіз товарів.

Користувач може отримати інформацію за станом складських запасів, замовлень, продажів, взаєморозрахунків - в будь-яких аналітичних розрізах з необхідною деталізацією. Наприклад, можна отримати дані про продажі по регіонах товарів тієї чи іншої групи або відстежити динаміку продажів товарів за період з деталізацією по днях. Користувач може самостійно задавати (набудовувати) рівень деталізації, параметри угрупування і критерії відбору даних у звітах у відповідності зі специфікою розв'язуваних завдань. Такі індивідуальні настройки (фактично - створені користувачем спеціалізовані звіти) можуть бути збережені для подальшого використання. У ряді звітів для більшої наочності передбачено графічне представлення даних, а також розшифровки показників у вигляді відповідних звітів.

Крім стандартних звітів в конфігурації передбачений універсальний механізм представлення даних будь-яких регістрів за допомогою універсальних звітів . Передбачена також можливість виведення діаграми по універсальних звітів. Універсальний звіт може представляти дані з будь-якого регістру у вигляді списку або у вигляді крос-таблиці. Крім того, в конфігурації є засоби для побудови будь-яких видів довільних звітів за допомогою обробки «Консоль звітів».

Моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності (Рапорт керівнику)

«Рапорт керівнику» - механізм, який дозволяє організувати регулярне формування і доставку керівному складу компанії інформації про поточний стан справ на підприємстві. Важливо, що для цього керівникові не потрібно самому складати запити і навіть просто запускати "1С: Підприємство». Будучи один раз налаштований, механізм «Рапорт керівника» може відповідно до заданого регламенту - наприклад, кожен день о 19:30 або кожні 15 хвилин протягом дня - автоматично формувати і відправляти по заданих адресах електронної пошти звіт , в якому різнопланова інформація про діяльність підприємства сконцентрована в зручному і наочному для керівника вигляді.

У звіті проводиться оперативний аналіз даних за різними показниками: за обсягом продажів, по дебіторської та кредиторської заборгованості, по рухах грошових коштів в розрізі статей і т.д. Список показників, які необхідно вивести в звіт може бути налаштований індивідуально для кожного з керівників різних служб компанії. Для зручності аналізу в звіті передбачено графічне представлення даних: графіки порівняння різних показників із запланованими або з такими ж показниками за минулі періоди. Рапорт керівника може бути відправлений по електронній пошті відповідно до заданого в настройках списком розсилки.

Інтеграція з бухгалтерією

Передбачена можливість обміну даними з програмами «Бухгалтерія підприємства для України», «1С: Бухгалтерія 7.7 для України» на рівні вивантажуються документів. При вивантаженні даних можна зробити відбір даних за різними критеріями: за належністю до бухгалтерського обліку, за складом, організації та підрозділу торгового підприємства. Також надається можливість відбору списку документів за різними параметрами.


25.01.2017

Повернутися до списку