Повідомлення трактується: "Не можу виконати дзвінок на зовнішній пристрій. Зовнішній пристрій« Телефон »не виявлено".
Є три варіанти виникнення даної помилки:
Найпростіший: Не встановлений програмний телефон на комп'ютері користувача чи немає фізичної трубки телефону.
Внутрішній телефон, заданий в картці користувача (мал.2), не відповідає внутрішньому телефону на програмному телефоні (мал. 3) або фізичної трубці телефону.
Дзвінок виконаний з "1С:Підприємство", програмний телефон або фізична трубка телефону дзвонить, але, не взяли трубку телефону.
Необхідно звірити внутрішній номер телефону в довіднику "Користувачі" (мал.2) і на програмному телефоні (мал.3), скоріш за все, вони відрізняються. Після звірки внутрішнього номера телефону, якщо і далі не відкривається: картка контрагента, нову подію або замовлення покупця, необхідно в картці користувача "переввести" (прибрати номер внутрішньої лінії і знову проставити) номер внутрішньої лінії.