Автоматичне підняття картки клієнта через WebSocket Binotel. Рішення основних помилок
Автоматическое поднятие карточки клиента через WebSocket Binotel. Решение основных ошибок
09.09.2019

Автоматичне підняття картки клієнта через WebSocket Binotel. Рішення основних помилок

Список можливих помилок


1. Рішення проблеми, якщо перестали працювати функція автоматичного підняття картки клієнта, організована через сервіс «WebSocket Binotel».

Рішення, перерахованих вище, помилок.



1. Питання:

Перестала працювати функція автоматичного підняття картки клієнта, організована через сервіс «WebSocket Binotel».


Відповідь:

Послідовність виявлення причини неполадки:


1. Перевірити запущено службу «Websocket Client Binotel» , якщо немає, запустити, мал. 1. 
 Якщо служба виключена, то журнал по роботі служби можна знайти в системному журналі, мал. 4, мал. 5.

При виникненні розриву з'єднання автоматично будуть проводиться періодичні спроби повторного підключення.


2. Перевірити останні записи LOG-файлу роботи служби «Websocket Client Binotel» (знаходиться в папці поруч з EXE-файлом служби, мал. 2, мал.3).

В лог-файлах все повинно бути зрозуміло системного адміністратора, по ним можна зрозуміти на якій стороні проблема. На стороні віртуальної АТС «Бінотел» або в обліковій системі.

Приклади, що можна побачити в лог-файлі роботи служби «Websocket Client Binotel»:

  • Чи надходять повідомлення від Бінотел

Подібні записи мають такий вигляд:

06.09.2019 15:52:26: {"eventName": ……

  • Чи є помилки з'єднання з сервісом «WebSocket Бінотел»:

Подібні записи мають такий вигляд:

06.09.2019 11:33:21: ERROR: Connect timed out.(Error code 1)


Мал. 1. Журнал «Служби». Служба «Websocket Client Binotel» працює.


Мал. 2. Картка служби «Websocket Client Binotel», каталог, де знаходиться служба.




Мал. 3. Лог-файл роботи служби «Websocket Client Binotel».



Мал. 4. Журнал системних подій. Запис в журналі, що служба «WebSocket Client Binotel» зупинена.




Мал. 5. Журнал системних подій. Запис в журналі, що служба «WebSocket Client Binotel» запущена.


3. Якщо після багаторазових спроб з'єднання не відновлено тоді:

  1. Перевірити мережу (доступність інтернету на сервері, де встановлена служба).

  2. Перевірити чи працює віртуальна АТС «Бінотел».

  3. Перевірити роботу служби вручну, використовуючи розширення браузера (напр. Simple Websocket Client https://chrome.google.com/webstore/detail/simple-websocket-client/pfdhoblngboilpfeibdedpjgfnlcodoo?hl=ru)


Якщо після підключення приходить запит авторизації:

{"status":"Connected to Binotel WebSocket. Please, authorise!","connectedAt":1567775879}

Значить все OK.

4. Якщо нічого не допомогло, зверніться в службу підтримки компанії ЕНСІТІ , написавши звернення на пошту: s@nct.ua





Компанія "ЕНСІТІ" 
www.nct.ua 
info@nct.ua 




Повернення до списку